piątek, 27 czerwca 2014

A TERAZ COŚ NOWEGO

Wybrałem się wczoraj do kina na film. Produkcja tą byłem bardzo zaciekawiony i czekałem na tą część z niecierpliwością. A mowa jest o filmie Transformers: Age of Extinction. Jest to czwarta cześć z serii filmów Michael'a Bay. Filmy te jak wszyscy wiedzą opowiadają historię Autobotów które znalazły się na ziemi.
Każda z części opowiada o różnych ale jednak spójnych wątkach z ich pobytu, również przedstawia do w jakim celu znalazły się na ziemi.
Ta część czyli czwarta bardzo przypadła mi do gustu, film z bardzo dużą ilością akcji i efektami specjalnymi na najwyższym poziomie. W tej części planowane jest kolejne oblężenie ziemi i nasze Autoboty są w niebezpieczeństwie a przy okazji ziemia i my.(to nie spojler to wszystko znajdziecie na trailerze) Optimus będzie musiał zdobyć "broń" która pomorze mu wygrać. Jedyne co mogę zdradzić to osoby które są tym zainteresowane to z filmu wynika że będzie kolejna część :D
Ja mogę w ciemno polecić tą część a jak ktoś nie oglądał wszystkich a lubi filmy akcji i Sci-Fi czy w jakimś stopniu fantasy. Film jest na bardzo wysokim poziomie i dobrze zrobiony, świetna gra aktorska i co więcej mówić po prostu idźcie i oglądajcie. A jeżeli już oglądaliście to napiszcie jakie wrażenie na was wywarł ten film.

Pozdrawiam tttorcik

A tutaj trailer


2 komentarze:

  1. nie słyszałam o tym filmie jeszcze ;))
    ciekawy blog :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trailer zachęca do obejrzenia, chyba się skuszę ^^
    Może znajdziesz inne ciekawe filmy tutaj: http://filmowa-amantka.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń