poniedziałek, 23 czerwca 2014

MOŻE PORA?

Witajcie dzisiaj chciałbym poruszyć temat którym interesuje się od jakiegoś czasu. Chodzi o zdrowie i dobry wygląd. Od jakiś 2 miesięcy chodzę na siłownie iii... Po woli widać efekty. Ogółem jestem osobą bardzo szczupłą, jadam dosyć sporo jak na osobę mojej postury. Mam 17 lat, ważę 53 kilo i mam 175 cm wzrostu. A na siłownie zachęciła mnie myśl tego żeby wyglądać lepiej i jak facet a nie dziecko. Nie mam tu na myśli pakowania się na tak zwanego koxa. Bo dla mnie to nie ma sensu po prostu chcę wyglądać dobrze. Jeśli chodzi o jakieś diety czy jakieś odżywki to nie nie nie jadem bo moim zdaniem normalne jedzenie tylko zdrowe sprzyja temu a te "proszki" to sama chemia. Jeżeli jest aż tak duże parcie to diety wysoko białkowe są dobre tylko w tedy trzeba cały czas ćwiczyć.
Jeżeli macie jakieś ciekawe propozycje jak, jakie robić ćwiczenia to jestem gotów na nie. Ogółem to ćwiczę na maszynach.


tttorcik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz