sobota, 5 lipca 2014

MALINKA Z CHMURKĄ

No hej. Właśnie dostałem sporo malin i nie wiedziałem co z nimi zrobić i wpadłem za świetny pomysł na deserek. Deser znalazłem kiedyś w internecie ale go zmodyfikowałem. Maliny z puszystym serkiem i przyprawami mmmm.

Malinowa&chmurka 

Składnik: 
  • 200 gram serka wiejskiego 
  • 500 gram malin
  • 7 listków mięty 
  • 3 listki bazylii 
  • szczypta soli
  • cukier jeżeli wasze maliny są dosyć kwaśne :D
Przygotowanie:
Maliny miksujemy z mięta, bazylia i pieprzem, następnie przecieramy przez sitko (chcemy pozbyć się pestek i pozostałości po listkach). Teraz jest czas na cukier jeżeli jest potrzebny. Serek wiejski również miksujemy razem z t ą śmietana z opakowania (będzie miał super konsystencje) Jam mamy już go zmiksowanego to nakładamy. Serek, malinki, serek, malinki
 Przykrywamy folia spożywczą i wkładamy do lodówki :D 

Smacznego tttorcik

Podsyłacie zdjęcia swoich wypieków
tttorcik@gmail.com
albo w komentarzach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz