piątek, 17 października 2014

Jajka w koszulkach

Dzisiaj mam dla Was propozycję na kolację lub śniadanie, a mianowicie JAJKA W KOSZULKACH. Co to takiego i z czym to się je A więc są to jaja gotowane bez skorupki w wodzie z octem, koszulka = białko, białko się ścina, a środek zostaje płynny PYCHA ! Jajka w koszulkach, wyglądają świetnie, a jeszcze lepiej smakują jeżeli nie robiliście to musicie spróbować !



Jajka w koszulkach


Składniki:
  • jajka
  • 3-5 łyżek octu
  • sól
  • pieprz

Przygotowanie:

Do garnka (średniego) wlewamy wodę i dodajemy ocet następnie zagotowujemy. 
Czas na wbicie jajek. Polecam pierwsze wbić je do miseczki (oczywiście pojedynczo). Wodę w garnuszku zamieszać aby wirowała u wlać jajko do środka. Gotujemy do czasu aż jajko będziemy odpowiadało nam najbardziej konstytucjom. Ja najbardziej lubię takie lekko ścięte od zewnątrz a płynne w środku i ideale są wtedy bo można w nich maczać chlebek. 

Smacznego







2 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu mam ochotę na te jajka, uwielbiam dokładnie taką konsystencje, aby móc zanurzyć w nich chleb :) W najbliższy wolny weekend muszę je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne :O czym prędzej obserwuję Twojego bloga, może znajdę jakiś przepis, który i ja (tak, tak, jestem słaba kucharką...) ugotuję!
    Mam nadzieję, że wpadniesz kiedyś na mój i się rozgościsz:*
    kiproovska.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń